Rehab

Nu är jag hemma hos mina föräldrar och tar igen mej. Kände verkligen att jag behövde det efter allt festande och jobbande. Min hals är helt tjock på ena sidan och jag har blåsor i hela munnen. Tror att det är ett tecken från min kropp att ta det lite lugnt.

image1401


I morse gick jag upp klockan nio för att städa hela min lägenhet. Sen åkte jag och Malin ned på stan där hon shoppade lite, men jag hittade ingenting. Sen åkte vi hem till mig och tog emot soffan. Den är verkligen SKITSNYGG!! Jag älskar min nya soffa. Sen åkte vi till Jysk, IKEA och sen Marieberg. På IKEA köpte jag lite smågrejer, doftljus, vinglas, batterier, glödlampor, lampfötter osv. Och efter det på Marieberg blev det lite söta hårspännen från H&M och två söta toppar på MQ. Om jag hittar någon kamerasladd här så kanske jag kan visa grejerna sen. Fint var det iallafall.

Nu kollar vi på talang här hemma. Det är jättemysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0