Galej idag igen

image1406



Nu börjar vi bli lite varma i brallorna igen. Miss Malin ligger på golvet och tar kort på sig själv medans jag sitter här och smuttar på en jordgubbsdrink. Vi har helt galet kul, jag super för att glömma hur ont jag har. I morgon måste jag verkligen ringa sjukhuset det första jag gör innan jobbet. Ska ställa klockan redan nu så jag inte glömmer det sen. Vi har tagit helt sjukt snygga bilder. Uppdaterar med dem sen.
Nu kommer snart vår skjuts med en Snickers. Undviker att nänma hans namn för att undvika konfrontation.
Puss puss

PS. Alla kan inte vara lika snygga,

OBS. Gubben ovan fotades en dag av min lillasyster när vi satt i bilen. Han är grym, tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag älskar den där gubben! Hundra höjdare:D

2008-05-05 @ 07:36:48
Postat av: Jonas

Han är riktigt skön! :)

2008-05-07 @ 00:19:24
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Anonym

är det en snubbe i örebro?
jag tycker han är sjukt läskig, faktiskt :P

2008-05-11 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0