Vårkläder

För några dagar sen så släpptes HMs vårkollektion och många bloggare blev helt till sig. Jag tycker att det fortfarande känns ganska avlägset att handla vår och sommargrejer. Särskilt idag då det är fullt med snö på backen. Men när jag kollade igenom mailen så hade jag fått ett mail från josefssons med deras vårkläder och jag blev lite nyfiken ändå. Så nu har jag kollat och det fanns allt en del fint, men jag tror ändå att jag väntar ågon månad innan jag börjar lägga in beställningar.

image1031   

     

Jag tror att jag måste köpa en långklänning i år. Jag gillar den gröna, lagom fin sådär. Man kan ha den både till vardags och om man vill vara mer uppklädd.

Kommentarer
Postat av: sara

Hmm tyckte inte många kläder var fina därifrån. Väldigt mycket hippie och turbaner. Några linnen var fina hehe =)

2008-01-02 @ 11:51:39
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

sara: Jag har aldrig förstått grejen med turban. Det är ju inte snyggt och enda anledningen att ha någonting på huvudet förutom det är ju att värma huvudet, vilket knappast behövs mitt
i sommaren... Hmmm...

2008-01-02 @ 12:10:13
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se
Postat av: Paula

Den gröna klänningen var jättefin

2008-01-02 @ 12:11:25
Postat av: Josefine, den söta lillasystern

Jag ska handla från både ellos/josefsson och hm, jag måste måste måste. Kan inte hålla mig!

2008-01-02 @ 13:02:54
Postat av: Duesnyggast

Josefine: Haha, jag tror att det är du och inte jag som är mest shoppingberoende ;)

2008-01-02 @ 13:04:58
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0