Tror ni inte?

Hej bloggen!
Tror ni inte att det har börjat snöa igen? Jag förstår mig inte riktigt på vädret den här vintern.
Och enligt radions väder så skulle det bara snöa allra längst upp i norra sverige och där bor faktiskt inte jag, även om man skulle kunna tro det ibland.

Har varit och simmat idag igen och det var skööönt. I morgon ska jag nog unna mig själv en vilodag så att mina stackars otränade muskler hinner ta igen sig lite.

Håller på att kolla lite nyinkomna  jobb på arbetsförmedlingen. Lokalvårdare och medlemsvärare är typ det enda som erbjuds. Låter ju inte sådär jättekul direkt...

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Tävling pågår...

2008-01-18 @ 09:50:41
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0