Trögt

K åkte till jobbet för en timme sen och jag har försökt sova sen dess, men det är tydligen helt omöjligt att somna om. Så efter att ha rullat omkring i sängen i en timme för att hitta den perfekta sovställningen så har jag nu gett upp. Det är fortfarande helt kolsvart ute så jag förstår inte varför det går, måste vara för att jag plötsligt fått för mycket att tänka på på jobbfronten. Vore det inte för det där telefonsamtalet igår så skulle jag säkert sova gott.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag är inte sugen på frukost och det känns inte som någon idé att sätta på tvn heller. Så här dags är det enda som sänds barnprogram och nyhetsmorgon och jag känner tyvärr inte för att kolla på något av dem. Får väll lägga mig och läsa en bok eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0