The full monty

The full monty eller Allt eller inget som den heter på svenska gick precis på fyran. Jag hann bara se slutet, men det spelade inte så stor roll eftersom jag sett den där filmen så himla många gånger att jag nästan kan den utantill. Vi hade den på VHS när jag var mindre och jag och min lillasyster kollade jämt på den där filmen! Haha, kanske lite udda film att ha som favorit när man är liten, men jag gillade den då och jag gör det fortfarande.
För er som inte sett den handlar den om sex brittiska arbetslösa män som bestämmer sig för att strippa för att tjäna pengar. Låter kanske lite perverst, men det är det inte, den är bara rolig! Se den om ni inte har gjort det.


image1061

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Den filmen är verkligen UNDERBART ROLIG!!!! Såg den för 2:a eller 3:e gången på nyår, och så nu igen idag, älskar den! Huvudpersonen Gaz är ju så ball oxå..

2008-01-03 @ 23:14:54
URL: http://lillemorpedro.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Lillemor: Haha jag vet! Och när de två "bögarna" rymmer i bara tangastring. Det är så himla kul!

2008-01-04 @ 00:23:15
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0