Supernajs

Det har är två grejer från lördagsshoppingen som jag gillade, men inte köpte. Båda är från MQ och korten är tagna med mobilen, det är därför kvalitén inte är den bästa.

* Svart skjortklänning.
Denna kostade runt 500-lappen och passformen var jättebra. Det som drog ned betyget var att den var gjort i sånt där tyg som typ suger åt sig ludd och hår.
Inte jättepraktiskt när man har två hundar och en katt...

image1166

* Rosa tröja
Denna älskade jag verkligen. Den rosa färgen var helt underbar och jag ville verkligen ha den, men den kostade rätt mycket, 800 kronor och jag hade redan köpt en massa grejer då. Hade jag haft med mig presentkortet som jag fick i julklapp så hade jag köpt den utan att tveka, men för en gångs skull så var jag duktig och lät bli.
Men finns den i Örebro så kommer jag nästan garanterat att införskaffa denna.

image1167

Kommentarer
Postat av: Peeeeelin

Snyggt båda två! =)

2008-01-22 @ 08:44:02
Postat av: Nirak

Vilken snygging du är, i båda!

2008-01-22 @ 21:03:49
URL: http://njirachk.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Peeeelin: Visst var de? :P

Nirak: Tack så mycket! :) Hur är det med dej då?

2008-01-23 @ 14:24:07
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0