Skjortsjuk

Idag kom jag på mig själv med att bara sitta och titta på en massa skjortor. Vet inte om det är att jag längtar till våren och förknippar ljusa skjortor med den, eller om jag bara helt enkelt blivit tillfälligt besatt av detta plagg.

Men det är ju så snyggt med en fin skjorta tillsammans med en tight pennkjol eller ett par tighta jeans. Me love it.

Dagens skjortfavorit är utan tvekan denna från Asos för 361 kronor.
Det syns inte på bilden, men den är väldigt snygg i ryggen också... Första lönen kommer garanterat gå till en Asos-beställning. De har så sjukt mycket fint just nu.


image1173


Den finns i ljusblått också...


Kommentarer
Postat av: mojsan

den var riktigt snygg :)

2008-01-23 @ 20:46:14
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

Okej, jo det kan ju också vara ett "problem". har också varit med om det..

Det är svårt det där, med signaler och allt vad det är! Det är synd..

2008-01-23 @ 21:55:49
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0