Ofrivillig städning

Jag har precis städat hela övervåningen mot min vilja. Mamma kom in och frågade om jag kunde göra det, men det var underförstått att hon skulle bli väldigt sur om jag inte gjorde det...

Att städa mitt eget rum går bra, men allt annat i detta hus hatar jag att städa.

Om 20 minuter kommer veterinären hit och ska vaccinera alla hästarna + chipmärka lille mini-hingsten. Det blir säkert jättekul med tanke på att han aldrig ens haft en grimma på sig. Dessutom är det bara jag här hemma så på något sätt måste jag själv lyckas hålla fast honom. Jag ser sååå fram emot den fighten.

Men det är väll bäst att jag går nu så att jag är i stallet när veterinären kommer. Sen efter det blir jag antagligen tvungen att duscha igen och välja kläder, packa och göra mig i ordning.

image1150
Hästen på bilden är inte vår häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0