Och klockan är inte ens halv tolv

I morse gick jag upp klockan sex och åkte sen till Lindesberg. Köpte ett klippkort på badhuset, nu när jag köpt baddräkt så måste jag ju ligga i lite :) När jag kom dit hade klockan hunnit bli sju, men jag var ändå först av alla in i badhuset. Väldigt skön känsla att ha hela bassängen för sig själv. Tyvärr kom det en massa människor som skulle simma efter ett tag, men jag fick en längd för mig själv ändå så det gjorde ingenting. Simmade två kilometer och sen gick jag upp och duschade. Det blev precis lagom att gå direkt till ungdomsmottagningen efteråt. Det gick bra där också. Nästa stopp var apoteket som inte hade hunnit öppna när jag kom. Fick stå utanför och köa med 20 pensionären  som alla försökte tränga sig före mig när dörren öppnades, trots att jag stått och väntat längst av alla.
Köpte med mig lite avmaskningsmedel hem också som jag sprutade in i munnen på katten när jag kom hem. Det var ett tag sen han blev avmaskad nu så jag tyckte att det var lika bra.
Åt frukost efter jag kommit hem också. En burk tonfisk och en tomat. Haha det var jätteäckligt, men ska man satsa så ska man göra det ordentligt :P
Nu ska jag måla naglarna och vila ett tag. Sen måste jag raka benen och sminka mig och allt sånt där, ska hem till K ikväll förstår nu och då måste jag ju vara vacker :P


image1113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0