Nyårsafton

Det blev en ganska annorlunda kväll igår. Inte riktigt som planerat, men det gjorde ingenting.
Först hämtade jag upp Elin och sen åkte vi in till stan och lämnade av grejerna hos Josefine (lillasyster). Sen satt vi där och drack oss fulla och åt grillchips. Spelade in världens roligaste film där Elin driver med två stora bloggare. Jag garvade så jag höll på att trilla av stolen. Den kommer absolut komma upp här så småningom. Efter det tog vi en taxi till Bengan där vi drog upp en massa serpentiner och partytutor. Pratade med honom på telefon förrut och han sa att han fått plocka upp efter oss i hela lägenheten. Haha. Festen fick iallafall ett plötsigt slut efter att någon idiot hade pajjat handfatet så alla åkte ut. Vi tog en taxi till en annan fest så småningom, men det kändes inte så värt. K och jag åkte hem till lägenheten och eftersom vi fått vänta på taxin så länge så frös båda supermycket. Lösningen blev ett bad i badkaret! Haha mitt i natten så tryckte vi ned oss i badkaret båda två, men det var lite trångt måste jag erkänna.
I morse när jag vaknade för första gången kändes det som att mitt huvud skulle sprängas, men efter x antal liter vatten, mer sömn, pizza till frukost och nu godis så känner jag mig riktigt pigg igen.
Kvällen roliga: Elins glitterlinne. I morse var det glitter i hela lägenheten, badrummet, köket, ja överallt var det spår efter henne. Även hemma hos Bengan, haha.
Kvällens tråkiga: Jag söp bort min superfina ring från Grekland.  Vet inte när eller hur den försvann, men någongång under kvällen så förlora den kontakt med mitt finger. Hittelön ges till den som återför den till mig!


image1014

     

image1019

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0