Måndag

Måndagar är alltid lika sega. Kom hem från K i morse, sminkade mig lite och haffade åt mig en banan och sen åkte jag med mamma till IKEA. Kollade på kök till lägenheten och det fanns många snygga. Jag är nästan glad att det inte är jag som måste bestämma vilket det ska bli. Sen åkte vi till en annan affär och kollade på lite olika golv och sen på hemvägen kollade vi in i lägenheten för att se vad snickaren hunnit med. Mer än så har jag inte hunnit med idag. Hade fått en mail från personligalmanacka också där det stod att den skulle komma i min brevlåda i morgon så det ser jag fram emot. Nu ska jag tömma den stinkande kattlådan, städa undan alla kläder som ligger framme och lägga i nya lakan.


Kommentarer
Postat av: Elin

men Å! din ost! lyckost alltså. Som ska få en sån där almanacka!! AAAAA... jag vill ju med ha en såååånnneeeh!! :D men min film var ju skoj att du ätnligen fick upp... häh.. hä.

2008-01-15 @ 11:57:15
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Elin:
Men kööööp en då! Så dyra är de ju inte, du har ju dessutom en inkomt till skillnad från mej ;)

2008-01-15 @ 15:24:25
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0