Krogenkväll

20-årskalaset igår var mycket trevligt. Jag vann ju en god shot liksom, hur glad blir man inte då? Hihi
Sen gick vi vidare till Klaras där det var så sjukt mycket folk att jag sällan varit med om något liknande. Vi kom liksom dit en halvtimme efter öppning och fick köa i minst 30 minuter. Jag blev tvungen att smita ut ur kön för att springa och kissa. Haha jag passade på när vakten kollade åt andra hållet och smidig som man är så klarade jag även att smita in på samma plats utan att bli upptäckt. Tur det, annars hade jag fått ställa mig sist i kön igen och det hade ju varit mindre roligt. Det blev iallafall en väldigt lugn kväll och jag är inte alls bakis idag. Det enda är att jag känner mig lite uttorkad, typ torra läppar. Så här dagen efter känns det väldigt skönt att jag inte drack mer. Fick trösta en vän en stor del av kvällen också vilket syns på klänningen idag. Det är mascarafläckar lite här och där på den, men det ska nog gå bort i tvätten så det gör ingenting. Huvudsaken är ju att vännerna mår bra.
Vi fick varsin ros när vi kom in där, vet inte varför men det stod en tjej och en kille och delade ut såna igår.
Tycker lite synd om Maddi idag bara eftersom hon skulle jobba idag med start klockan 10. Jag som sov till 11 är iiinte avundsjuk.

Blev inte särskilt många bilder och jag blev inte med på en enda vilket var lika bra det :)


image1183

image1184

image1185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0