Kalla mej panda

Jag ser ut som en panda. Har röda ringmärken runt ögonen efter simglasögonen... Sitter och väntar på att de ska försvinnna, men de har tydligen kommit för att stanna.
I dag fick jag ha bassängen för mig själv en lååång stund. Det är verkligen helt underbart när det händer. Tyvärr invaderades den sedan av hundra miljoner killar. Det måste ha varit något slags idrottslag för det satt en tränare vid kanten och manade på dem... men några duktiga simmare var de inte. Och trängdes gjorde de också, men jag vägrade att tränga ihop mig. Jag var faktiskt där först.


image1169

Köpte en Gainomax idag också. Var längesen jag drack en sån sist så jag kände suget. Det fanns choklad idag, då blev jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0