Bloggish

Nu är jag hemma igen.
Har precis bytt glödlampor i min taklampa. Det finns plats för fem lampor i den, men bara en av dem lös så jag kände att det var dags att byta :P Nu är det så ljust, så ljust som aldrig förr här inne.

Jag har haft en underbar dag idag. Blev väckt av K som gjort frukost på sängen åt mig, sen lagade vi mat och gick ut på en lång promenad i det fina vädret. På vägen hem stannade vi till vid ishallen och kollade på lite hockey och sen hem till honom igen där han gjorde scones.
Och nu är jag ju då hemma i mitt eget hem igen, vilket känns ganska bra det med.

I morgon ska jag eventuellt stryka tusen skjortor. Pappa har bett mig att göra det mot betalning. Trots det så känns det inte så lockande eftersom just skjortor är typ det drygaste som finns att stryka (efter gardiner), men jag ska iallafall göra ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0