Back in the days

image1046

image1047

De här korten är två, kanske tre år, kanske ännu äldre jag har ingen aning.
Augustibuller är det iallafall, med några av min allra bästa vänner. Jag blir så glad av att kolla på såna här kort. Man minns en massa sjuka och roliga saker som hände. Den vita klumpen i min hand är ett tuggummi. Världens största förmodligen, gjort av minst två packet tuggummi. Och det där skulle jag tugga på sen. Tur att det inte gick så bra, för om jag inte minns fel så kan en överdos av tuggummi ge laxerande verkan. Hade kanske varit mindre lyckat om jag fått rännskita när det bara fanns bajamajjor att tillgå. Haha. Men som sagt, som tur var blev det ju inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0