Anställningsintervjun

Det gick bra på intervjun. Kändes som de redan bestämt sig för att jag skulle få jobbet innan jag kommit.
Men jag blev lite besviken för jag hade ju sökt kassatjänsten i första hand och de ville att jag skulle jobba i köket :(
Jag känner bara att jag skulle vilja jobba med något annat ett tag. Slippa springa omkring i köket.
Men jag tänker nog ta det iallafall. Man vet aldrig, jag kanske trivs bättre än någonannastanns, eler så gör jag det inte och då är det bara att sluta. Kan ju till och med söka andra jobb under tiden som jag jobbar där. Pengar är det viktiga just nu.

Lite drygt är det dock att jag måste åka och jobba en helg i Göteborg innan. Eftersom detta kommer startas helt från grunden så vill de att man ska åka och få vara med i Göteborg för att se hur allt ska fungera. Förmodligen så kommer jag åka dit 2-3 februari.

Kommentarer
Postat av: Josefine, den söta lillasystern

Grattis till jobbet sis;)
Och ska du till Göteborg? Min hjärna sätter direkt igång massor av planer!

2008-01-16 @ 18:44:10
Postat av: Annica

Grattis till jobbet.

2008-01-16 @ 18:49:13
URL: http://annica123.blogg.se
Postat av: Elin

Nej men vadfan.. Restaurangen!! Det kunde jag väl aldrig tro.. Men är det den där nya värsta stora lokalen som ska bli största sveriges lekhus typ? Men det kan ju bli bra ändå! Du har det ju liksom i generna ;) Och pengar, pengar är alltid bra! Då kan vi supa upp dom sen! =D

2008-01-16 @ 18:51:34
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Je suis une bra parti

Va kul att du med vart i jobbfixsvängen nu! Grattis till oss typ:)!

2008-01-17 @ 15:39:02
URL: http://EttBraParti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0