Ansiktet är rent

Det var helt underbart skönt på ansiktsbehandlingen idag. Först fick jag rygg och axelmassage och sen övergick hon till ansiktet. Totalt så tog det en och en halv timme. Visst det gjorde skitont när hon klämde ut alla pormaskar, men när man vet att smärtan leder till något bra så blir det nästan njutbart ändå på något sätt. Plockade mina ögonbryn gjorde hon också.
Nu känner jag mig helt slut, Det är jobbigt att ligga still och slappna av sådär länge :P
Mätt är jag också, vi köpte med oss kinamat hem så jag har precis ätit en portion wokad kyckling med ris.
Ska ta och vila en stund och sen kanske jag visar vad jag fick med mig hem idag.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

vart gjorde du ansiktsbehandling och vad kostade det? :)

2008-01-08 @ 15:31:57
URL: http://ceciliawidlund.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

På Soul mittemot ditt jobb. Har varit där förut och de är helt fantastiskt bra där! Men vad det kostade vet jag inte riktigt för jag hade presentkort. Men gå in och fråga, det är sååå värt pengarna. Det finns olika varianter av behandlingar också. Jag gick på en klassisk ansiktsbehandling.
Kram på dej!

2008-01-08 @ 15:49:28
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0