3 kilometer och en mindre god Gainomax

I morse gick jag upp kvart i sex för att vara vid badhuset när de öppnade. Mamma tror att jag har blivit galen som börjat stiga upp så tidigt för att åka och träna. Hon förstår inte att jag tycker att det är värt att åka in tidigt eftersom man slipper alla ungar och långsamma motionssimmare. Fast idag slapp jag dem inte helt, trots att jag var där tidigare än någonsin. Klockan åtta invaderades stället av pensionärer som skulle ha vattengympa så du flydde jag, men det gjorde inget för då hade jag precis avklarat mina 3 kilometer som jag lovar mig själv att simma idag. Nu känns det verkligen i benen och ännu mer i armarna att jag har tränat.

image1116

På vägen hem köpte jag en gainomax. Det fanns bara konstiga smaker kvar så jag tog persika eftersom det lät minst äckligt. Att kalla den god skulle vara en överdrift, men den gick att dricka utan att spy.

image1117

Det blåser full storm här utanför och det har redan varit strömavbrott en gång. Försöker att snabba mig med att skriva för jag misstänker att det inte kommer dröja så länge tills nästa strömavbrott. Den stora nackdelen med att bo på landet. Så om jag inte bloggar så mycket idag så beror det på strömavbrott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Landet.. :P hehe. Men du är duktig du som tränar! Tänker du bli en smalis? :p puss elin

2008-01-11 @ 12:36:02
Postat av: Duesnyggast

elin: Nää ingen smalis, men en musklis :) Hehe.

2008-01-11 @ 13:44:40
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0