20 år

Eftersom klockan är efter tolv så räknas jag nu mer som 20 år. Jag är alltså inte tonåring längre, utan nu är det vuxenliv som gäller... Usch jag känner mig faktiskt lite gammal. Egentligen fyller jag inte år förrän typ halv tolv imorgon på dagen för det var då jag föddes. Den 27 januari 1988, tydligen var det typ snöstorm den dagen också. Men det ska bli ganska trevligt att fylla år, få lite fina presenter och sådär. Har ju redan fått en, ett fint halsband från Cilla som kommer visa sen, men förhoppningsvis får jag lite gåvor av min familj och pojkvän också.
Nu ska jag iallafall sova. Måste upp ganska tidigt i morgon eftersom gästerna kommer redan klockan 1.
Så god natt på er, sov gott!

Kommentarer
Postat av: mojsan

åh, Grattis :D

2008-01-27 @ 01:05:52
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Duesnyggast

mojsan: Tack så jättemycket!

2008-01-29 @ 09:38:28
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0