Time to wax the beaver

http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/13484/img_4655b6cb069da.jpg

I morgon klockan tolv har jag tid hos en vaxare. Japp så är det. ALLT ska bort, och nu är det inte håret på benen jag pratar om, utan håret däremellan. Japp min mus ska bli brazilianare. Jag har varit jättepositiv till idén ända tills nu när jag googlade och fick upp den där bilden som ni hittar om ni trycker på länken. Nu känns det plötsligt inte lika kul längre. Fifan vad det kommer att göra ont. Jag kommer inte kunna gå efteråt. Blir förmodligen tvungen att ta en taxi som får baxa mig hem till lägenheten. Jag vet inte. Jag har ingen aning. Vet bara att det kommer göra ont. Och att jag kommer ligga med rumpan bar på en brits 20-30 minuter medans en främling pysslar därnere.

Jag hoppas verkligen att det är värt det, men det vet jag inte förrän efteråt när jag ser resultatet. Får väll avlägga en rapport om besöket när jag får tag i en fungerande internetuppkoppling nästa gång. Tills dess... håll tummarna för mig.


image1388













































Kommentarer
Postat av: Elin

Har något hänt med din bloggdesing? Kommentarfältet är helt konstigt åt höger...

Iallafall! Hur gick det??? PAIN?? =)

2008-04-23 @ 16:03:52
URL: http://detweiler.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Elin: Läs inlägget ;)

2008-04-23 @ 18:58:56
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0