Sängen

Ligger i sängen med laptoppen i knäet just nu. Att jag överhuvudtaget kunnat blogga idag beror på att jag lyckas komma in på någon grannes trådlösa nätverk. Passar mej perfekt nu innan mitt eget modem har dykt upp.

Är ganska trött just nu. Jag och Malin tog en riktig långpromenad, 90 minuter var vi ute och gick i superrask takt. Ganska jobbigt, men riktigt, riktigt skönt på samma gång. När jag kom hem så la jag en ansiktsmask och medans den fick verka åt jag kvällsmat bestående av en smörgås med skinka på.

Är riktigt nöjd med min dag. Glömde skriva förut att jag även var iväg en sväng till IKEA där jag köpte en tavla. Visar den senare om jag kommer ihåg det. Just nu ska jag bara stänga av datorn och krypa ned här riktigt ordentigt.
God natt på er.

image1394

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att du kom in på grannens, hähä=) Vad ska du göra på valborg? PUSS

2008-04-24 @ 13:32:21
URL: http://detweiler.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

Elin: Jadu det är en bra fråga. har inget planerat än så länge.

2008-04-27 @ 09:35:07
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0