Och så resten

HM-grejerna:

Ett par nördbrillor. Ganska fula om jag ska vara helt ärlig, men jag gillar dem ändå. Dessutom kostade de typ 29 spänn och de var de helt klart värda.

image1387

En svartvit sjal. Denna vet jag egentligen inte varför jag köpte, men den kan nog komma till användning någon gång. Mjuk och skön dessutom.

image1382

Supersöta skor. En aning för små tyvärr så dessa fick istället för att hamna i min skogarderob bli en present till min lillasyster vars fötter än en aning mer petit än mina.

image1383

Kavaj. Denna var snygg, men kanske en anings för kort i ärmarna. Det känns jätteovanligt att ha en kavaj på sig. Så välklätt liksom, det är jag inte van vid, men snyggt är det. Behåller jag inte denna så måste jag skaffa mig en annan för kavaj är lätt det snyggaste plagget just nu enligt mig.

image1384

image1385

Söt svart a-linjeformad klänning.

image1386

Tror att jag beställde lite mer grejer som blev restnoterade. Minns inte riktigt, men det visar väll sig så småningom.

Kommentarer
Postat av: mulin

Ja, det är fint med stipendiepengar. Jag önskar bara att de kunde trilla in lite oftare!

Snygga kläder och glasögon btw :)

2008-04-22 @ 20:11:54
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Elin

Åh! Kavaj! Jag gillar kavaj! Vi lär ta den där onsdagen snart också? Om pengarna ville komma någon gång! =) Ska vi gå ut snart ändå fast det inte är onsdag? =) Puss!

2008-04-22 @ 20:22:13
URL: http://detweiler.blogg.se
Postat av: Duesnyggast

mulin: Ja, men bättre sällan än aldrig.

Elin: Ja kavaj är najs :P Lätt att vi måste, synd bara att min lön är så himla pissig.

2008-04-23 @ 19:12:08
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0