Jag hann allt med att shoppa lite idag också

Efter vaxningen tyckte jag själv att jag förtjänade lite shopping.

På Gina köpte jag denna topp att ha under min nya hängselkjol. Jag gillade särskilt att den var lite längre i ärmarna och129 spänn sen, som hittat.

image1390

Inne på Kicks hittade jag ett jättefint läppstift från Estée Lauder i nyansen Vanilla Truffle. Den är mer ljusbeige än rosa. Färgen på kortet är lite missvisande.

image1393

Eftersom jag alltid har så himla fula kläder när jag tränar så kände jag att det var dags för lite nytt. Inne på Stadium köpte jag detta: Ett par byxor från Adidas, en sportbh i världens finaste färg, en träningstopp från deras egna märke och ett lila linne från Nike. Nu finns det inga ursäkter längre, utan det är bara att ge sig ut. Ska inviga dem redan i kväll när Malin slutat jobba.

image1392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0