Hallå där

Eftersom jag har en ledig dag idag och eftersom min mamma bad mig så åkte jag hem till huset idag. Det känns ganska skönt att vara här. Nog för att jag trivs i min lägenhet, men det här är mitt riktiga hem. Så är det bara. Här har jag bott i tjugo år av mitt liv och det går inte bara att ersätta.
Jag satt en lång stund på trappen och bara njöt av solskenet tillsammans med våra underbara djur. Usch vad jag saknar min katt i veckorna när jag jobbar. Jag får så dåligt samvete eftersom det känns som att jag bara överger honom hela tiden, men innerst inne så vet jag att det ändå är bättre än alternativet. Att ta in honom till stan och tvinga honom att plötsligt bli en innekatt vore så mycket värre.

image1376

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej det vore väl inge skoj att bli innekatt när man en gång provat på livet som utekatt ju. :( Det är synd! Lilla missen, han är också söt ju som Borro =)

2008-04-22 @ 17:37:37
URL: http://detweiler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0