Ajajajaj! Det gör ont att vaxa snäckan

Okej jag tar det från början. När jag kom in i väntrummet tio minuter i tolv så fick jag komma in i hennes rum direkt. Mitt på golvet stod en stor bänk täckt med badlakan och papper. Tjejen som tog emot mig såg inte ut att vara särskilt många år äldre än mig. Hon typ: Du kan ta av dej kläderna och hoppa upp, vilket jag gjorde. Såg väll lite osäker ut för hon frågade direkt om det var första gången för mig. Sen när jag var naken därnere hoppa jag upp på bänken och sen satte hon igång direkt. I början försökte hon typ småprata, men jag var så upptagen med att andas djupt för att hindra mig själv från att inte skrika rakt ut att hon ganska snart gav upp. För det gjorde ont. Det går inte att säga någonting annat. Efter kanske tio minuter fick jag lägga mig på magen istället och sen tog hon baksidan också. Det gjorde inte lika ont, men kändes ändå tusen gånger jobbigare.
Tack och lov så var hon väldigt snabb. Det hela kanske tog 15 minuter och det var så skönt när det var över. Jag var helt knallröd därnere när jag var klar och det är jag fortfarande, även om det mesta lagt sig nu sju timmar senare.
Men även om det var jobbigt och allt sånt där så kommer jag förmodligen att göra om det. Första gången ska ju vara värst. Och jag är faktiskt nöjd med resultatet, om bara de röda prickarna kan försvinna.

Såhär ser det ut nu:
image1389


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0