Var är Britneys ölmage?

image219

image220

Okej ingen har väl missat Britneys comeback, och jag kan väll hålla med om att hon ser lite malplacerad ut när hon står där och mimar och att hennes dans inte är vad den har varit.
MEN Skvallerbloggaren Perez Hilton ber den falnande stjärnan dra åt helvete och ironiserar över hennes "fina ölmage". Vaddå för jävla ölmage? Är det någon som har ölmage så är det Perez Hilton.
Jag ser ingen ölmage. Jag tycker att hon ser jävligt fräsch ut med tanke på hur hon sett ut de senaste året. Och att hon är så jävla fet som alla påstår det tycker faktiskt inte jag, utan hon ser ut som en vältränad sund person.
Nedre bilden är ju inte särskilt smickrande, men det beror ju snarare på hur hon står och svankar med ryggen.

Kommentarer
Postat av: Catherine

håller med! sen har jag iofs avgudat britney en gång i tiden så det är lite svårt att inse att hon aldrig mer kommer bli det hon varit... men ändå:)

2007-09-10 @ 22:29:42
URL: http://catat.blogg.se
Postat av: Jessica

Nej men det kan man kanske inte begära heller. Jag har aldrig varit ett Britney-fan, men jag tycker ändå att hon får ta lite väl mycket skit ibland.

2007-09-11 @ 13:14:36
URL: http://duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0