Två nya paket idag

Tänk att man kan bli så glad av att få ett litet paket på posten som man själv har beställt.
Jag blir lika lycklig varje gång :D
Nelly och Stella Kei stod för underhållningen idag.

image251

Paketet från Nelly innehöll denna underbara tröja från American Apparel. Har en i marinblått sedan innan, men jag gillar den så mycket att jag ville ha en till. Dessa är STORA i storleken så funderar du på att köpa en så ta en storlek mindre än vanligt.
Katten gillade den också tror jag...

image252

Paketet från Stella Kei överraskade lite mer. Mössan var inte alls som jag hade tänkt mig, trodde inte att den var lika stor och pösig som den faktiskt var. Har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om den än. Skule behöva lite smakråd tror jag.
Solglasögonen gillade jag bättre, även om de också såg lite annorlunda ut mot vad jag hade förväntat mig.

image253

     

image256

Avslutar med ett kort på lill-sis iklädd mina nya grejer :P

image260


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är så ful

2007-09-17 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0