Söndag och solen skiner

Igår jobbade jag hela dagen. När jag kom hem på kvällen så kollade vi på fotboll. Mamma hade köpt massor av mystiskt lösgodis. Min personliga åsikt är att matchen var ganska långtråkig. Massor av chanser, men inte ett enda mål. Men, men vi förlorade ju inte iallafall och det är ju alltid något.

Nu sitter jag här och kollar på klockan. Om 25 minuter så måste jag åka till jobbet. Känner mej verkligen jätteseg idag så jag skulle ge bra mycket för att få sjunka ned i sängen och somna om igen. Idag är en sån där dag då jag känner att jag skulle kunna somna närsomhelst.

Annars har jag inte så mycket att tillägga just nu. Solen skiner och vi kommer antagligen att få mycket kunder idag så det är bara att börja ladda.
Ha det bra allihopa!


image208

Och nej, jag är inte naken på kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0