Sista dagen på jobbet.

Igår var det sista dagen på jobbet för mig. Det var riktigt skitväder, kallt och regn nästan hela dagen.
Som tur var så kom min syster förbi och höll mig sällskap, annars så hade jag förmodligen dött av tristess.

För att fördriva tiden sysselsatte vi oss med följande:

Jag kröp ned i frysboxen ett tag, men blev inte kvar så länge för det luktade surmjölk därnere...
image262

Sen kom Josefines "kompis" på besök. Han käkade lite glass...
image263

Sen tände jag några ljus i höstmörkret...
image264

Sen var det Josefines tur att testa trivseln i frysboxen...
image265

Och sen gjorde jag en superlyxig avslutningsglass åt mej själv. Den var underbart god måste jag erkänna och snygg.
image266

Josefines var dock inte lika lyckad...
image267

Kommentarer
Postat av: Lillsis;D

Haha vadå inte lika lyckad! min var störst, bäst och vackrast. Jag mådde iallafall illast när vi lämna kiosken, mission completed!

2007-09-17 @ 18:37:01
Postat av: Jessica

Haha kanske störst, men vackrast? Njeeee inte direkt kanske :P Att du mådde mest illa tror jag absolut på. Jag åt ju inte ens en tredjedel av vad du gjorde under dagen :D Haha

2007-09-17 @ 21:47:22
URL: http://duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0