Seg i huvudet

Börjar bli lite seg i huvudet nu. Om en timme åker jag hemifrån för att hämta hem K + några kompisar från krogen. Försökte sova en stund förrut, men det gick sådär. Var inte särskilt trött, men det kan ju bero på att klockan var nio och jag gick inte upp förrän halv tio i morse.

Det enda jag egentligen tycker är drygt med att åka och hämta folk såhär är väntan innan. Själva bilresan och sånt där är inte jobbig, men att sitta och vänta på att klockan ska hoppa fram en timme känns som dubbelt så lång tid i vanliga fall.

Men så är det väll för alla, ibland går tiden alldeles för fort och ibland alldeles för långsamt.
Nu ska jag borsta tänderna lite och fräscha till mig lite.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0