Pms-monstret och klistertrosor

Idag var det en sån där hemsk dag på jobbet idag. Varje minut kändes som den varade i en timme och tiden sniglade sig verkligen fram. Att jag kände mig som ett pms-monster som fick använda alla mina krafter för att avvärja ett hysteriskt utbrott gjorde ju inte det hela bättre.
Det var bara underbart när klockan slog halv sju och jag kunde dra igen luckan, städa och sen åka hem.
Nu sitter jag här uppe i mitt för en gångs skull välstädade rum och har det ganska bra. Jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll. Behöver en natt med ordentlig sömn innan jag är mig själv igen.

Måste bara visa en sak som jag hittade igår. De kallades typ secret panty och är en stringtrosa som man ska klistra fast!!! På så sätt ska de vara i princip osynliga.
Men jag tycker att detta verkar fruktansvärt äckligt och ofräscht, skapligt instängt det lär bli därnere.
 Att det desssutom ser ut som att man har klistrat fast ett trosskydd på muttan gör ju inte saken bättre!
Och hur sjutton ska man göra om man behöver gå på toa? Ska man vara tvungen att ha med sig en hel uppsättning så att man kan byta "trosa" efter varje toabesök?

Och jag antar att man får en gratis brazilian wax varje gång man rycker av den också? Aaooouuth liksom.

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0