Partyblondin eller mystisk brunett

Då Ks dator nyligen kraschat ville han att jag skulle skicka lite kort på mej själv.
Detta fick mej att leta runt bland en massa gamla kort där jag har massor av olika frisyrer.
Är så himla trött på min nuvarande utväxt, men vet verkligen inte hur jag ska göra med håret
och därför blir det inte av att jag bokar någon klipptid.
Ena dagen vill jag vara ljus, andra mörk, ibland vill jag spara, ibland vill jag klippa kort... himla svårt.

Vad tycker du? Ska jag vara ljus eller mörk?


   

Kommentarer
Postat av: K

Mörk Baby ;)

2007-09-22 @ 18:53:19
Postat av: Gus

Blont, giller brunt hår. Men du strålar verkligen på bilden med blont!

2007-10-05 @ 01:23:44
URL: http://gus1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0