Och så ännu en beställning...

En webshopbeställning om dagen håller ordning på magen. Haha eller nått....

Men de här produkterna behövde jag verkligen. Det är nästintill slut i mina nuvarande burkar. Och nu råkade jag hitta denna sida där allt är billigare än i butik så där sparade jag in någon hundring,

Fraktfritt också eftersom jag beställde för mer än 600 kronor, man tackar.


Clarifying lotion, 400 ml 269:-

image152

                   Dramatically Different Moisturizing Gel, 125 ml 355:-

image153Beutyfrog.se heter sidan...

Kommentarer
Postat av: Josefine, den söta lillasystern

Så sant som det var sagt! det där med webbshoping och magen alltså. Måste nog beställa lite smycken idag...

2007-09-02 @ 12:13:34
Postat av: Jessica

ja visst är det de :P Sitter och funderar på om det är något jag borde beställa idag, men jag kommer faktiskt inte på någonting, otroligt nog...

2007-09-02 @ 20:10:45
URL: http://duesnyggast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0