Nej jag är inte galen, jag har bara förlorat förståndet...

Igår gjorde jag en helknäpp beställning med tanke på årstiden.
Eller okej halva beställningen var genomtänkt, men den andra grejen som dessutom kostade ganska mycket mer kan jag erkänna var lite knäpp.

Och Josefine, jag vet att du kommer att läsa det här. Säg INGET till mamma för då kommer hon snart att beslagta mitt visa-kort!  :P

Mössa Koola Anna
image228

Solglasögon Stella Kei
image229

   

Det är nog bara jag som är knäpp nog att köpa solbrillor i mitten av september,
men, men nu är det redan gjort, hehe.

Shoppat på Stellakei.se

Föresten, jag undrar fortfarande vem som vann Top Model så vet du måste du dela med dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0