Kvällens planer

Det var en helt okej dag på jobbet idag. Förutom att det var sjukt kallt i kiosken.
Folk hela tiden, men ändå inte så mycket att man aldrig får chansen att sitta ned och vila i två minuter.
Är ju sånt där Ljusstråk runt omkring den här helgen så det var väll kanske därför det var så mycket folk i stan. Eller det måste ha varit det för varför skulle annars så många människor komma och köpa glass i detta höstruskväder som råder just nu?

Nu tänkte jag ta mig någonting att äta och sedan ska jag betala en räkning från telia och läsa H&M-katalogen som kom igår.
Telefonräkningen var ganska låg den här gången 156 kronor. Det lustiga är dock att jag bara ringt för 33 kr, men ändå är räkningen på 156 spänn. Ja det är väll för härligt att ha abonemang hos telia?

image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0