Före och efter

Det tog nästan hela kvällen igår att få ihop alla nyinköpta grejer. Det var lite krångligt, men med ganska mycket hjälp från min något händigare far så fick vi ihop allt till slut.
Här kommer resultatet:

FÖRE:
image269

EFTER:
image270

image271

FÖRE: Tom hörna

EFTER:
image272

image273

FÖRE:
image274

EFTER:
image275

image276

Tavlan är ihoppsatt, men den har inte blivit uppsatt än, men bilder kommer när det är klart.
Ska köpa låder till bokhyllan sen också, så den bli lite mera byrå. Har massor av prylar som jag behöver få undan på ett snyggt sätt så det kommer att bli en bra lösning tror jag.

Ikväll är det utgång. Sitter och funderar över vad jag ska sätta på mig. Kan verkligen inte komma på något bra. Blir helt enkelt en djupdykning in i garderoben....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0