Dagens shopping

Sådär nu har jag laddat batterierna och tagit lite bilder.

Först ut. Balsam förr torrt hår som jag köpte på frisörsalong Ragnar, 195:-

image165

Sedan vidare till teliabutiken. Mina hörlurar har varit bortslarvade tillräckligt länge för att jag ska inse att de inte kommer att bli upphittade. Så jag köpte nya för 399:- ganska dyrt egentligen.

image166 

Min eyeliner var nästintill slut så jag införskaffade en ny på Kicks Köpte samma som förrut då den är grymt bra. 105 kronor kostade den, men jag hade en check på 10 % rabatt så det blev 95 kronor istället.

image168

Lite kläder måste man ha också. Gick till JC. Hittande följande som fick följa med mig hem. Legginsen var planerade, men de andra råkade bara följa med.
Leggins 129:-, Linne 99:- Cardigan 399:-
Älskar linnet redan, ångrar att jag inte köpte fler. En i varje färg eller så :P

image169

image170

 

Efter lunchen började jag leta efter halsduk och mössa. Mössa hittade jag tyvärr ingen, men halsduk blev det en iallafall. Från Åhlens. 199 riksdaler. Konstigt taget kort, jag vet. Tur att jag inte glömt raka mig under armarna ;)

image173

 

Sen hade jag en värdecheck på MQ också värd 150 kronor. Använde den till en liten grå klänning från Sunshine. Den kostade 399:- innan rabatten. Jag gillade de små fickorna.

image176

   

Har varit ute efter ett par nya gardiner ett tag nu och inne på Indiska när jag letade efter en mössa så hittade mamma dessa. Det blev ett köp. Det fanns även vita likadana längder, men de skulle jag inte kunna få förrän på fredag så de skulle lägga undan såna till mig. Så än så länge är de inte kompletta, men visar ändå en lite tjuvtitt.

image180

 

Vid den här tidpunkten så började de bli lite tungt att bära på alla grejer, men jag vill gå in i en sista affär innan hemfärden, nämligen Make up Store.
Jag passade även på att bli medlem där så jag skulle på 10% rabatt på alla varor samt en välkomstgåva. Gåvan låg i ett paket, innuti var det en blåturkos ögonskugga.

image183

image184

Mina egna köp bestod av fyra ögonskuggor som kostade 125 kronor styck.

image185

image186

De är mycket finare i verkligheten. Lystern kommer inte fram på korten. Sen behövde jag en pensel att lägga skuggorna med också. Den kostade 155:-

image187

Läpparna ska också ha sitt. Ville ha något som gjorde dem härligt Nude. Så nu äger jag mitt fösta läppstift någonsin. Som ska användas tillsammans med läppglanset för den rätta looken. Läppstiftet kostade 159:- och glanset 135:-

image188

image189

 

image192

Och det var de hela. Hihi.



Kommentarer
Postat av: Jonas

Oj, det var en rätt hyffsad shoppingtur hörru! :P Sminket är jag inte riktigt rätt person att utala mig om, men klänningen tyckte jag var riktigt snygg!! :)

2007-09-04 @ 23:23:48
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Jonas

För övrigt har jag ett par såna där lurar ligger här hemma på mitt bord. De hade du kunnat få för 200 eller nåt. Passar ändå inte till min telefon :P Synd att jag inte visste att du behövde.

2007-09-04 @ 23:26:11
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Jessica

Hihi jajjamen. Ja klänningen var ett fynd. Fanns bara en enda kvar och den var i min storlek. Lite härligt höstig sådär.
Men lurarna var det synd med. Är de helt nya också? Och varför har du såna lurar om det inte ens passar din telefon, det förstår jag inte :P

2007-09-05 @ 13:06:39
URL: http://duesnyggast.blogg.se
Postat av: Jonas

Jo jag får lite random stuff från expert och sådär. De är helt nya och funkar utmärkt. Ett skönhetsfel dock, pluggarna är i olika färger. Jag har ingen användning för dem så jag slänger väl ut dem på tradera...

2007-09-05 @ 14:04:23
Postat av: Jessica

Äsch propparna ska ju ändå in i öronen så det syns ju ändå inte. Men lycka till med försäljningen då. Jag måste också börja sälja saker på tradera. Har massor av grejer jag skulle behöva bli av med.

2007-09-05 @ 17:37:34
URL: http://duesnyggast.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja sälja på tradera är enkelt och jäkligt roligt! :) Det är något jag gjort sjukt mkt av, och tjänat en hel del på under gymnasietiden när inte kassan var så jättestinn av pengar direkt...

2007-09-09 @ 19:58:11
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0