Att vara duktig eller seg?

Nehe kanske att man skulle gå och lägga sig snart. Det har blivit så himla sent alla andra dagar den här veckan så varför inte?

Imorgon måste jag verkligen ta tag i mig själv och göra lite saker.
Mina stövlar behöver impregneras så de är startklara när tillfälle erbjuds och sen skulle jag vilja städa rummet och toan. Byta lakan också, det var ju trots allt över en vecka sen jag gjorde det sist :P
Idag har jag betalat en räkning, men det är i stort sett allt. I övrigt har jag mest kännt mig hänging framför tvn.
Men i morgon kommer saker och ting bli gjorda. Det känner jag på mig om jag bara lyckas somna snart så jag inte sover bort hela morgondagen.

Godnatt allihop.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0