Alla i Sverige sover, utom jag.

Just nu så känns det verkligen som om jag är den enda vakna personen i detta land. Och jag kan bara inte förstå varför jag är vaken!? Hela veckan har varit likadan. Jag är superdupertrött hela dagen, idag nickade jag nästan till på jobbet när det var lite lugnare ett tag. När jag kom hem så sa jag direkt att jag snart skulle gå och lägga mig för att jag var så trött. Och så lägger jag mig i sängen, och plötslligt är jag skitpigg.

Jag vill sova på natten, jag vill slippa ligga vaken i fyra timmar varje kväll innan jag somnar, jag vill vara pigg på dagen. Ända gången jag egentligen kan sova är på morgonen, och då vill jag inte sova, för gör jag det så blir det ännu svårare att somna nästföljande kväll.

Hur ska jag göra? Finns det någon som har några bra knep? Eller ska jag bli beronde av sömntabletter vid nitton års ålder? Tell me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0