700 spänn i drix

Lite över 700 kronor fick vi tillomed, visserligen var vi tre stycken som skulle dela på det, men det var ändå bra med tanke på att det inte var jättemycket folk ikväll.
Kändes kul att jobba lite bakom bardisken igen, blanda lite roliga egenkomponerade drinkar och sådär. Det tycker jag är det bästa, när man får fria händer att blanda vad man vill. Var rätt mycket folk som jag kände där också, så det var kul.

Nu är klockan snart halv fyra, kom precis innanför dörren. Kissen blev överlycklig över att få lite sällskap, han trodde väll att han skulle få sova ensam i natt.

Hemresan innehöll två tvärbromsningar. Första gången var det en grävling med något stort i munnen, kanske sork? Och andra gången en vilsen räv. Förstår inte vad de har på vägen att göra.
Sen körde jag även över en sådär 78 grodor också. Jag tycker att det är sååå äckligt!!
Varför samlas alla Sveriges grodor på asfaltsvägarna där jag åker såfort det regnar och är kväll/natt??
De måste vara självmordsbenägna hela bunten. Och eftersom de är så många går det liksom inte att svänga undan heller. När jag väjde för den ena så körde jag ihjäl hans kompis istället. Det har varit likadant alla tre kvällar jag varit ute och åkt den här veckan.
Fåglarna lär ju bli glada i morgon iallafall.
Nej nu ska jag ta och tvätta av mig sminket och sen ska jag krypa ned under täcket. Det ska bli väldigt skönt om jag ska vara helt ärlig.

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0