Weekend i Stockholm

Ditresan är bokad och nu även hotellet.
Vi ska bo på Radison SAS Royal Viking. Ligger mittemot centalstation vilket känns mkt smidigt eftersom det är där vi stiger av. Hotellet är dessutom femstjärnigt! Det är ju nästan så att jag blir avundsjuk på mig själv, hehe.
Nej men det ska verkligen bli jätteskönt att komma iväg lite. Är hemma så himla mycket för tillfälle så lite miljöombyte skadar verkligen inte. Jag ska försöka hitta lite julklappar också för det är faktiskt nästan november! Jag älskar dessutom att vara ute i god tid med sånt. Det är så himla skönt när man köpt färdigt och är nöjd med sina köp och alla andra springer omkring som yra höns och inte vet vad de ska köpa. Ett år var jag klar i oktober redan, så man kan nästan säga att jag ligger lite efter nu.

Att vi ännu inte vet hur vi ska komma hem då sista tåget på söndagen går 22.06 och vi förmodligen inte kommer att vara klara då är en annan historia... Men jag väljer att skjuta upp det problemet just nu.

Bjussar på lite bilder från les hotel så ni får sukta lite ;)

   

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0