Vill du ha en levande varmkorv?

Alltså allvarligt, är inte det här att gå lite för långt?
Värmande tröjor till mini-hundar?, okej det kanske tom är bra för hunden.
Men om jag var en hund skulle jag få nog i ungefär samma ögonblick som jag blev inklämd mellan två korvbrön och hade låtsatsketchup på ryggen.

Samtidigt så kan en del av mig inte låta bli att tycka att det är roligt, hot-dog liksom, tihi.
Nej jag är en hemsk människa. Detta är inte roligt, detta är förnedrande.


image433


image434


image435


För er som blev intresserade så hittar ni dessa dräkter på http://www.doggie.se/
Där finns även solglasögon, spa-produkter och diverse smycken för din fyrbente vän.
Herregud, var är världen påväg?


Update:

image436

Ja mina vänner, man kan även köpa en BARNVAGN till sin hund... Inga kommentarer nödvändig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0