Uppe med tuppen

Klockan är åtta och jag är vaken, ja jag har tom ätit frukost redan! Det brukar jag inte vara vid den här tiden så jag känner mig skitseg, men jag ska ändå försöka motstå frestelsen att gå och lägga mig igen.
Jag vill få någonting gjort idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på om jag ska städa, söka jobb, försöka få upp mina nya gardiner eller någonting annat. Bara jag gör någonting så är jag nöjd.
Funderar starkt på att ringa och boka en tid för ansiktsbehandling. Var så himla nöjd sist, men nu är ju det nästan ett halvår sen... Tiden går aaaaaaalldeles för fort.
Snart är jag gammal. Jag är verkligen livrädd för att bli gammal. Lite töntingt då det är oundvikligt och drabbar alla, men jag vill inte bli rynkig, få hängbröst, komma in i klimakteriet, få åderbråk och en massa läskiga sjukdomar.
Oj, nu kände jag att jag kanske avvek lite från ämnet, men rädslan tog över där ett tag.
Nehepp undrar om jag ska ta och hitta på något nu.
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0