Träna mer tjockis

Det var trevligt igår. Vi satte oss i ett litet rum bredvid huvudrummet så att vi kom undan lite från de övriga gästerna eftersom vi (iallafall inte fyra av oss) kände särskilt många personer där.
Tårtan var supergod, men det är ju mammas tårtor altid, hehe.

Precis efter tårtan så var det nån/några av vänner till hon som fyllde år som delade ut ett papper med en låt de hade skrivit. Jag hatar verkligen sånt så jag la ner pappret och väntade på att de skulle sjunga färdigt, men då sjunger de plötsligt: "på gymmet du nu måste gå!". Ja menar hallå! Vaddå taskigt? Värsta piken ju. Jag skulle inte vilja att två rum med människor sjöng att jag borde börja gå på gym!


image453

Hoppas hon inte tolkade det på samma sätt som mig. För jag tycker iallafall att det var en väldigt konstig text.
Bjuder på lite tårtbilder också. Önskar att jag hade den där tårtan här nu gör när jag sitter här och kollar på korten så framkallar dem världens tårtsug!

image454

image455

image456

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0