Tisdag väll?

Fick just reda på att jag inte kommer att få jobbet jag sökt. Nästa intagning blir till våren...
Nu måste jag verkligen ta tag i det här och söka på lite fler ställen.

Vi fick upp gardinerna igår iallafall. Det blev jättesnyggt. Kommer lägga in kort så fort kamerabatteriet är färdigladdat.
Tvättar de nya lakanen nu också som matchar gardinerna. Tänkte lägga i dem i sängen när jag torkat golven. Dammsugningen är redan avklarad.

Funderar på att köpa mig själv en liten motivationspresent. En mp3-spelare så att jag kan komma igång med löpningen för det är typ tusen gånger lättare att springa med musik än utan. Känner mig lite depp så behöver något för att pigga upp mig själv.
En creative ZEN Stone plus funderar jag på att ta. De kostar faktiskt inte så mycket och så är de små och anpassade till att ha med sig när man tränar. Det återstår bara att välja färg. Det finns svart, rosa, röd, limegrön, mörkblå och vit. Skulle kunna ta en rosa för att matcha kameran, men den limegröna är egentligen snyggast... Det får nog bli en ole dole doff innan jag kan bestämma mig.

image355

Det finns egentligen inga ursäkter till att inte träna. Jag måste verkligen motivera mig själv att ta tag i träningen igen. Synd att jag inte bor granne med ett gym för det skulle verkligen underlätta. Gymträning är faktiskt rolig, särskilt om man är två som går dit tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Javisst, gym är klockrent roligt. Ännu roligare att det är avdragsgillt! :)

2007-10-19 @ 13:44:51
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0