Snö på hela bilen

Jag var uppe alldeles för länge igårkväll och det känns verkligen nu, mitt huvud känns som om det vore fyllt med sågspån.
Ska snart åka in till linde för andra gången idag och sen vidare till örebro.
I morgon ska jag iallafall ha sovmorgon. Får jag inte det så vet jag inte vad jag gör :P


Såhär såg min bil ut när jag kom ut i morse....

image396


Nääää jag bara skämta såklart! :P Kortet är från förra vintern.
Men nu är det nog inte länge kvar tills det ser ut såhär för det är ju superkallt på nätterna.
Jag både längtar och ickelängtar efter vintern. Det är ju så mysigt med snö, men det är så jobbigt när man kommer ut och bilen ser ut såhär och att åka på oplogade vägar är inte heller såå kul.
Har det snöat någonting i Norrland än förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0