Sko-problem?

Jag har ju glömt att skriva hur det blev med hemresan på söndagen. Eftersom det inte gick några tåg förutom ett som skulle ta över fem timmar och innehöll flera byten, dvs. inte var så lockande så bestämde vi oss för att boka in en natt till på hotellet. Så vi kommer till stockholm halv elva på lördagmorgon och åker därifrån på måndagkväll klockan sex. Det ska bli såå kul att komma iväg! Jag ser verkligen fram emot det. Ska börja packa imorgon tänkte jag. Problemet är vad jag ska ta med mig för skor. Jag har kommit fram till att jag behöver tre par. Ett par som man kan gå med på stan en hel dag utan att fötterna avlider, ett par icke-ömtåliga som jag kan ha på konserten och ett par lite finare för det kan ju vara kul att ha på sig något annat på kvällen om man ska ut och äta.
Men tre par skor/stövlar för tre dagar känns ju egentligen som lite onödigt mycket att släpa på.
Hmm... jag får helt enkelt tänka ut något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0