Resten av greklandsshoppingen

Alla tre grejer är inköpta i samma lilla butik på Poros.

Ring med stor svart sten. Det här kommer att bli en riktig höstfavorit. Problemet är bara att när jag testade i grekland så var jag varm och hade svullna fingrar. Så när jag testade nyss så var mina fingrar stelfrusna i höstkylan och då var den ju alldeles för stor... Typiskt. Jag får helt enkelt ha den på långfingret istället, så den inte ramlar av. Ca 250:-



Skulle egentligen bara köpa en av väskorna, men jag kunde bara inte bestämma mig för vilken jag tyckte bäst om så tillslut blev det båda. De kostade runt 450 kronor båda två.

  

Tanten i affären blev så överlycklig över att jag och mamma handlade så mkt att hon gav oss varsin present också. Jag fick denna plånbok. Ganska ful om jag ska vara helt ärlig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0