Oskuld? Eller är det bara jag som är elak?

Jag sitter just nu och kollar på Bonde söker fru och herregud vad pinsamma vissa personer där är!!!

image364

Värst av alla är ju den här himla människan. Gud han är såå tööööööööntig. Haha jag sitter och garvar hela tiden... Och nu dansar han gammeldans på en brygga med sina tjejer. Gammeldans liksom!
Det värsta är att hans tjejer verkar helt förtrollade av honom. En erkännde just att hon jättegärna skulle bli tillsammans med honom nu på en gång, jag menar de har inte ens snackat i enrum i 10 minuter ens.
Jaa hoppas han hittar någon i programmet så att (nu kommer jag att vara elak och säga något som jag inte vet, men misstänker starkt) han blir av med oskulden.

I morgon ska jag till Västerås. Egentligen så ska jag dit för att hälsa på min moster, men vi ska inte vara hos henne förrän klockan två så vi åker nog härifrån tidigt imorgon och går på stan först. Jag ska försöka hitta en mössa i första hand. Gärna med matchande vantar och så kanske några strumpbyxor, och jajust ja en jacka är det ju som jag behöver mest. Ååh vad mycket pengar jag behöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0